FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Krekar-saken

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Norsk Politikk
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
dbx1245
Oberstløytnant
Oberstløytnant

Ble Medlem: 25 Feb 2008

InnleggSkrevet: 17 02 12 13:50    Tittel: Krekar-saken Svar med Sitat

Krekar: Hvis jeg dør, blir motreaksjonen kraftigere enn dere aner

"Dette er ikke en trussel, det er en advarsel"
Jeg synes så tydelig jeg har hørt noe sånt før fra muslimsk hold...
Neida, det var sikkert ingen trussel om å drepe Erna Solberg, det var sikkert ingen trussel om å drepe de andre heller.
En ting som i alle fall er sikkert, er at mullakreket både har kostet og koster oss enorme summer. Få jævelen ut herfra, jo før jo heller! Ta gjerne hele familien hans med på turen med enveisbillett til dem alle.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
dbx1245
Oberstløytnant
Oberstløytnant

InnleggSkrevet: 17 02 12 17:12    Tittel: Svar med Sitat

Sitat:
- Men er gjennoppbyggingen av en islamsk stat noe du strever etter, spurte aktor Geir Evanger.

Muslimer har til oppgave å føre islam tilbake til makten, sa Krekar.

Da er det jo godt å vite at islam aldri har hatt makt i våre vestlige land, så da har de jo ikke noe å ta "tilbake" her. Ei heller har de aldri hatt noe verdenskalifat, så da kan de jo heller ikke slåss for å ta makta i verden. De muslimene som jobber for dette, gjør altså feil.
Til Toppen
dbx1245
Oberstløytnant
Oberstløytnant

InnleggSkrevet: 17 02 12 22:09    Tittel: Svar med Sitat

Om man ser på bildet fra retten her, er det da vitterlig Lars Gule som står bakerst der? Hva i all verden gjør han i en slik setting?
http://www.dagbladet.no/2012/02/17/nyheter/krekar/trusler/terrorisme/politiets_sikkerhetstjeneste/20283255/

Sitat:
Krekar mener han kan «garantere tryggheten» til mennene, men bekreftet samtidig at hans skriftlige shariatolkning innebærer at det er «tillatt å drepe dem i Oslo eller hvor som helst ellers».

Det burde heller vært tillat å sette ei kule i mullahkreket. I motsetning til disse han har utstedt fatwa mot, hadde han virkelig fortjent det.
Til Toppen
Dødsengelen
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 03 Mar 2008

InnleggSkrevet: 26 02 12 22:25    Tittel: Re: Krekar-saken Svar med Sitat

dbx1245 skrev:
Krekar: Hvis jeg dør, blir motreaksjonen kraftigere enn dere aner

"Dette er ikke en trussel, det er en advarsel"
Jeg synes så tydelig jeg har hørt noe sånt før fra muslimsk hold...
Neida, det var sikkert ingen trussel om å drepe Erna Solberg, det var sikkert ingen trussel om å drepe de andre heller.
En ting som i alle fall er sikkert, er at mullakreket både har kostet og koster oss enorme summer. Få jævelen ut herfra, jo før jo heller! Ta gjerne hele familien hans med på turen med enveisbillett til dem alle.

Staakkar, han har helt sikkert han en vanskelig barndom, blitt traumatisert gjennom oppveksten og norske myndigheter har sikkert også tvunget han til å bli terrorist pga all rasismen som han har blitt møtt av i det norske samfunnet og av norske myndigheter...

Det var et fjørfe fra Antirasistisk Senter som prøvde å forstå ham ihjel ganske nylig btw.
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Norsk Politikk Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet