FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

FrP - 2013

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Norsk Politikk
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Aristoteles
Rekrutt
Rekrutt

Ble Medlem: 11 Apr 2010

InnleggSkrevet: 10 11 11 12:00    Tittel: FrP - 2013 Svar med Sitat

Nå skal ikke jeg drive noen valgkamp her Laughing , men når man ser og reflekterer over tingenes tilstand i landet vårt, Norge, pr d.d så ser man ukentlig ja tom daglig store skjevheter innen veldig mange områder.
Det kan ramses opp helse, skole, sykehusbygg, veier, skatter, avgifter, priser, de eldre +++++ masse mer.
Neste års budsjett er allerede igang med bistand 180 mrd og politi 70 mrd hvis ikke jeg husker helt feil.

Vi trenger et skifte og da kanskje det kan være på tide at FRP får komme til og styre.
Selv om jeg selv politisk siste 30 år har vinglet litt mellom både H, FrP, V og t.o.m AP ser jeg ingen andre enn akkurat FrP sammen med H og kanskje et til som kan få oss på en mye rettere kjøl enn de rødgrønne har bestrebet seg på de siste 6 årene.
Man får bare håpe at det "roer" seg litt nå etter de sakene FrP har opplevd med Birkeland, Riga-saken og andre ting som uttalelser i forb med 22.07.

Btw, godt å være hjemme i gml. landet igjen er det, men reiser garantert avgårde igjen etter nyttår Cool Wink
The Owl Man
Oberstløytnant
Oberstløytnant

Ble Medlem: 02 Mai 2008

InnleggSkrevet: 11 11 11 02:33    Tittel: Svar med Sitat

I Regjeringens forslag til statsbudsjett for 2012 er det vi pleide å kalle u-hjelp (heter nå internasjonal bistand) tilgodesett med 27,8 milliarder kroner, mens Justis- og politidepartementet får 26,5 milliarder.

Hvor har du fått dine tall fra?
Aristoteles
Rekrutt
Rekrutt

Ble Medlem: 11 Apr 2010

InnleggSkrevet: 15 11 11 14:19    Tittel: Svar med Sitat

The Owl Man skrev:
I Regjeringens forslag til statsbudsjett for 2012 er det vi pleide å kalle u-hjelp (heter nå internasjonal bistand) tilgodesett med 27,8 milliarder kroner, mens Justis- og politidepartementet får 26,5 milliarder.

Hvor har du fått dine tall fra?

Tallene jeg refererte til var noe Erik Solheim lirte av seg under et intervju på Tv'n noen dager før mitt innlegg og har nok lite å gjøre med de du legger frem her Owl Man Smile
Dødsengelen
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 03 Mar 2008

InnleggSkrevet: 29 11 11 21:34    Tittel: Svar med Sitat

Høyre og FRP hadde vært en bra konstellasjon. Er lei av sosialister nå. På tide å myke opp samfunnet litt igjen. Det har blitt for mange restriksjoner på enkeltindividet i det siste.
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Norsk Politikk Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet