FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

«Toyboy-forpliktelsen», noe for norske damer?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Annet under kultur
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Sjaman
Feltsjaman
Feltsjaman

Ble Medlem: 26 Apr 2008

InnleggSkrevet: 06 11 08 00:16    Tittel: «Toyboy-forpliktelsen», noe for norske damer? Svar med Sitat

Hele artikkelen kan leses her: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=523028

FRISTENDE: Unge tyrkiske menn kan være fristende
for middelaldrende kvinner. Foto: Stockxpert

TOYBOY-FORPIKTELSEN

Jeg, ............................ lover herved høytidelig at jeg ikke vil bli sjekket opp av noen kelner/bar-gutt/gigolo mens jeg er på feire med mine venner.
Hvis jeg likevel faller for fristelsen, fordi jeg er full, eller av andre årsaker, vil jeg definitivt ikke:

- Tro på noen av komplimentene hans. Spesielt ikke av typen «du kan ikke være mer enn 21 år» eller «reiser du sammen med moren din?» eller «dine øyne må være stjålet fra stjerne på himmelen.»

- Tilbringe resten av ferien gråtende som en skolejente med kjærlighetssorg over den tidligere nevnte kelner/bargutt/gigolo. Jeg skal heller ikke kjede mine venner til døde med beskriveleser av hans øyne/lepper/hår/andre mindre synlige attributter.

- Bestemme meg for å bli igjen på feriestedet, i håp om at kelneren/bargutten/gigoloen er «annerledes» enn alle andre, selv om alle sier at han er mye verre.

- Bestemme meg for å gifte meg med det tidligere nevnte hannkjønn umiddelbart, i en provisorisk bryllupsseremoni, der jeg ikke har minste peiling på hva som egentlig skjer og ringene er laget av plast.

- Love å gi det tidligere nevnte hankjønn alt mitt jordiske gods, mine oppsparte midler og kredittkort, mitt hjem, faste inntekter, barnetrygd/pensjon, eller på hans oppfordring kutte all kontakt med min familie, venner og fortid, i tro på at jeg fra nå av vil leve lykkelig i en fjern fjellandsby, og spille rollen som tjener/slave for hele hans familie.

- Betale for det tidligere nevnte hannkjønns fjerne slektnings begravelse/ mors kreftbehandling / bestemors takreparasjon / onkels nye kebab shop (Stryk det som ikke passer).

- Bruke de neste fem årene til å sloss for det tidligere nevnte hannkjønns rett til visum, før jeg helt blakk tar ham med meg hjem.

- Klage når den tidligere nevnte kelner/bargutt/gigolo dumper meg for en yngre modell, men samtidig fortsetter med å eklære sin kjærlighet, og spør etter penger/bil/klær/sex.

Underskrift:.............................. Dato ...........

Vitnes underskrift ....................... Dato ............

The Owl Man
Oberstløytnant
Oberstløytnant

Ble Medlem: 02 Mai 2008

InnleggSkrevet: 06 11 08 00:53    Tittel: Svar med Sitat

Er ikke det vedtatt en lov som forbyr kjøp av sexuelle tjenester? Confused
Vims
Kaptein
Kaptein

Ble Medlem: 21 Feb 2008

InnleggSkrevet: 06 11 08 01:59    Tittel: Svar med Sitat

Neitakk - ikke noe for meg som er norsk dame!

Ikke finner jeg tyrkiske menn særlig attraktive - gjorde det ikke i yngre år, ei heller nå.

Er svært fornøyd med min norske kjæreste............... Wink
The Owl Man
Oberstløytnant
Oberstløytnant

Ble Medlem: 02 Mai 2008

InnleggSkrevet: 15 11 08 18:54    Tittel: Svar med Sitat

Et beslektet tema ... nesten?
Utdrikkingslag med striptease ...
MegaHagen
Rekrutt
Rekrutt

Ble Medlem: 18 Nov 2011

InnleggSkrevet: 18 11 11 13:53    Tittel: Nei takk Svar med Sitat

Ikkenoe for meg. Men er interresert i tilsvarende løsninger til www.innut.com så ta gjerne kontakt om du har noen tips.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Annet under kultur Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet