FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

SOS Rasisme-topp dømt for vold, men jobber med mindreårige.

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Innvandring
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
mini99
Major
Major

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: 15 05 10 08:45    Tittel: SOS Rasisme-topp dømt for vold, men jobber med mindreårige. Svar med Sitat

Leser på aftenposten.no om denne fyren i SOS Razzizzme som har flere voldsepisoder på rullebladet sitt, men som nå altså arbeider med mindreårige. Er det fordi han skal være et godt forbilde for disse voldsapene som sogner til SOS Razzizzme?

"I juni 2007 ble mannen, som er i 30-årene, dømt til 90 dagers fengsel for å ha banket en polsk innvandrer med en ølflaske ett år tidligere. Voldsepisoden skjedde på utestedet Tors Hammer i Oslo, skriver Dagbladet.
Ifølge Dagbladet voldsdømte var ansatt i SOS Rasisme i 2008, og i dag han et ledende tillitsverv i organisasjonen. Han har blant annet hatt ansvar for å følge opp enkeltmedlemmer under myndighetsalder.
Voldsepisoden i Oslo er ikke den eneste dommen hans. I en dom fra Heggen og Frøland herredsrett i 2000 går det fram at han i 1998 slo en mann gjentatte ganger i hodet med en ølflaske til den knuste. I samme straffesak ble han dømt for å true en gutt med vold i hans eget hjem i 1999.
19. oktober samme år slo han ned en 65 år gammel mann i Askim etter et møte i Fremskrittspartiet. Retten slo fast at den eldre mannen trolig ville ha varige men resten av livet. På det samme Frp-møtet i knipset han en brennende sigarett mot Carl I. Hagen. I tillegg truet han Frp-politiker Øystein Hedstrøm med juling. Også dette ble han dømt for. Straffen for sakene fra 1998 til 2000 ble åtte måneders fengsel.
Mannen fremholder overfor Dagbladet at voldsdommene er et tilbakelagt stadium."

Så ser man igjen at reglene i samfunnet ikke gjelder for visse personer:

"- Dette er spekulativt og sjikanøst overfor meg. Det dere skriver om her, er tilbakelagte ting i mitt liv, sier han."

Mulig det er tilbakelagt, men folk med rulleblad med alvorlig dommer skal IKKE arbeide med mindreårige!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3652561.ece

Han var forøvrig medlem i RV da han angrep FRP-politkerne. Vet ikke mer enn det, men kanskje noen av våre prominente medlemmer her kan finne ut hvem denne voldsapen er?
mini99
Major
Major

InnleggSkrevet: 15 05 10 09:02    Tittel: Svar med Sitat

Ved å søke litt fant jeg ut at personen heter Bård Eskild Frantzen.

Her er det noen som blogger om han:

http://www.rabiatius.com/

Og her kan man se ederkoppnettet som SOS razzizzme og Tjen Folket er:

http://www.dagbladet.no/2010/05/11/nyheter/sos_rasisme/innenriks/medlemsrot/medlemsjuks/11675816/
Belisarius
Generalmajor

Ble Medlem: 27 Feb 2008

InnleggSkrevet: 15 05 10 10:06    Tittel: Svar med Sitat

Dette kom vel ikke akkurat som noen bombe...
Krapylene må jo gjøre litt innsats(tross alt) for å kunne inneha tittelen, de politisk korrektes Hitlerjugend.

mvh

Belisarius
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
mini99
Major
Major

InnleggSkrevet: 15 05 10 10:20    Tittel: Svar med Sitat

Jo mer jeg leser om disse folka, jo mer sjokkert blir jeg.... Juks, vold, hærverk, trusler, nesegrus beundring av de verste despotene verden har sett, hjernevask av ungdommer, og mye, mye mer. Hvordan i all VERDEN kan staten fore dem med penger?? Og så sitter det altså godfjotter rundt i landet og bekymrer seg for nynazister, når slike som TF/SOS Razz. altså blir støttet i hue og ræva!!! Noen ganger lurer jeg seriøst på om noen mennesker er mindre intelligente.

Nå venter jeg bare på at mopple/vimsen skal komme og fortelle hvor feil man tar om SOS razzizme og TF Rolling Eyes
demokrit
Oberstløytnant
Oberstløytnant

Ble Medlem: 03 Aug 2008

InnleggSkrevet: 15 05 10 14:11    Tittel: Svar med Sitat

Ser at alt er som "normalt" når det gjelder SOS Rasisme og hvem som jobber i denne voldsforherligende ultrarødnazistiske psykotiske "bevegelsen".

Vi kan vel neppe gjøre annet enn å spre info om dette ebola viruset og i så måte en takk til mini99 som har spredt info'en tl FF.

Jeg kommer til å videreformidle det til Facebook.
Til Toppen
Nyx
Site Admin

Ble Medlem: 22 Feb 2008

InnleggSkrevet: 15 05 10 18:07    Tittel: Re: SOS Rasisme-topp dømt for vold, men jobber med mindreåri Svar med Sitat

Appropos psykopiske metoder på venstrefløyen. Fant følgende lille pikante historie på bloggen rabatius.com, som presumtivt er om samme mann:

Sitat:
SOS Rasismes voldelige ansikt utad
Det var med sjokk og vantro jeg i går så et kjent fjes på andre siden av TV-skjermen i NRKs Dagsnytt Atten. Til debatten om Hjernevasks program om raser hadde de invitert en representant for SOS Rasisme, og denne var ingen ringere enn den notorisk voldelige sosiopaten Bård Eskild Frantzen, en mann jeg sist så da jeg lå opp mot en vegg mens han trampet løs på ribbeina mine.

Bård Eskild Frantzen er en mann som har valgt volden som sin livsstil, og som sitt mest karakteristiske politiske virkemiddel. Som en av Tjen Folkets kadre som har kuppet SOS Rasisme, og bruker organisasjonen som en økonomisk melkeku, har han levert sjikane og alvorlige trusler mot folk i Rødt som ikke tilfredsstiller han stalinistiske idé om hva en kommunist er for noe. Han har tidligere sonet seks måneder for politisk motivert vold, blitt frikjent for å banke opp en haug billettkontrollører, fordi de på det tidspunktet ikke hadde hjemmel til å holde snikere tilbake. Han takket pent for at jeg ordnet ham en jobb ved å gå løs på adm. dir. på julebordet, en fadese som endte med frivillig avslutning på arbeidsforholdet oljet med noen tusenlapper. På ett tidspunkt traff jeg og en annen bekjent ham på en klubb. Det var en stund siden sist, og han skulle bare innom et annet sted for å hente en jakke, og så komme tilbake for å henge litt. Jeg så ham ikke noe mer den kvelden, for Frantzen endte opp på glattcelle etter å ha slått inn trynet til en tilfeldig kar med en flaske. Hvorvidt han ble dømt for dette siste tilfellet vet jeg ikke. Men Bård Eskild Frantzen er en farlig mann, som helst burde vært låst inne.

Vennskapet vårt opphørte i det han grisebanket meg fordi jeg med tiden har utviklet "feil" politiske meninger. Å påpeke min mening om at Venezuelas maktkåte president Hugo Chavez minnet meg om enkelte ting Hitler gjorde var nok, jeg ble overfalt og fikk en runde med juling jeg sent vil glemme.

Denne notoriske sosiopaten er det altså SOS Rasisme mener er skikket til å være tillitsvalgt, og organisasjonens ansikt utad i flere radio-/TV-debatter om rasisme. Det forteller litt om hva slags organisasjon "antirasistiske" SOS Rasisme egentlig er.

Edit: På Tjen Folkets nettsider fant jeg denne lille godbiten, der geniet Frantzen kaster litt lys over hans, og Tjen Folkets, egentlig agenda i SOS Rasisme:

"Det kommunister må gjøra nå er:
1) Å trekke oss organisert tilbake. Vi bør legge minimalt med arbeidskrefter i Rødt, og heller samles i sjølrorga kommunistiske grupper.

2) Vi kommunister må konsolidere oss gjennom felles praksis og studier i kommunistiske grupper.

3) Vi kommunister må bygge oss opp ved å konsentrere styrken vår noen få steder der vi kan oppnå kjappest og størst resultater og rekruttere mest. Detta kan ikke oppnås gjennom Rødt. Men det kan nås gjennom virkelige breifronter i kontakt med mange sinte og unge jenter og gutter. Antikrigsfronter, antirasistiske fronter, antifascistiske fronter og fagforeninger med en stor andel unge medlemmer.

For revolusjonen
Bård Eskild Frantzen, fri kommunist.
Frantzen og Tjen Folket har altså kuppa SOS Rasisme for å rekruttere sinte unge jenter og gutter, for revolusjonen, ikke for å bekjempe rasisme. De har en agenda som tjener på at "unge jenter og gutter" er sinte, en agenda som tjenes ved å peke ut rasisme. En vil tro at det er irrelevant om rasismen er reell eller ikke, for det er selve sinnet og den mulige rekrutteringa som er det viktige. Kanskje det er litt teit å invitere folk med en så klar agenda til TV-studioer for å diskutere rasisme?

Edit 2: Frantzen har tydeligvis ikke nøyd seg med å rekruttere voldelige revolusjonære i SOS Rasisme, her har han signert et opprop mot Tjenestedirektivet som klubbleder i Norges nærings- og nytelsesmiddelarbeiderforbund.

Mer stoff i kommentarene til bloggen: SOS Rasismes voldelige ansikt utad

Dagbladet skriver også om saken
http://www.dagbladet.no/2010/05/15/nyheter/sos_rasisme/vold/innenriks/politi/11719425/
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Dødsengelen
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 03 Mar 2008

InnleggSkrevet: 04 09 10 14:42    Tittel: Svar med Sitat

Typisk venstrepøbel som ikke eier moral eller normale sperrer slike normale mennesker har. Slike organisasjoner tiltrekker seg sikkert også psykopater.
olemt
Major
Major

Ble Medlem: 27 Apr 2008

InnleggSkrevet: 06 05 11 09:27    Tittel: Svar med Sitat

SOS Rasisme blir "kanskje" politianmeldt av Audun Lysbakken for økonomisk utroskap.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10085224
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Innvandring Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet