FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Jødene jages ut av Malmø.

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Innvandring
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
mini99
Major
Major

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: 27 02 10 11:20    Tittel: Jødene jages ut av Malmø. Svar med Sitat

Ja, her kunne man vel tro at det var nynazister (som Sverige dessverre har en del av) som sto bak, men nei - i følge jødene selv er det de muslimske innvandrerne som gjør dette. Så er vi der igjen da; tilbake der hvor jøder kan jages, hetses og plages, og det uten konsekvenser.

Fremstående svenske politikere fornekter at det skjer; de skylder på nynazistene, selv om de mange episodene med trakkasering og fysiske angrep har blitt utført av personer av midtøstlig opprinnelse. Imar Reepalu (også kalt Malmøs sterke mann) sosialdemokrat og en av de høyere røstene i politikken, er den som sterkest benekter muslimers rolle i dette. Sverige har spilt fallitt fullstendig nå, når man SER at muslimer angriper og trakkaserer jøder, og likevel nekter å innse at muslimer faktisk kan gjøre noe galt. Knefallet for "herrefolket" er nå snart komplett. Jeg vemmes, og gremmes over "søta bror", og ser med mismot på Norges fremtid.

Her kan man lese artikkelen: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3540149.ece
mini99
Major
Major

InnleggSkrevet: 27 02 10 12:32    Tittel: Svar med Sitat

Sydsvenskan har en artikkelserie om jødehatet i Malmø. Der kan man lese blant annet denne saken:

http://www.skanskan.se/article/20100125/MALMO/701259995/1057
om Jacob som skulle halalslaktes...

Hatkriminalitet mot jøder har fordoblet seg på et år i følge Malmøpolitiet:

http://www.skanskan.se/article/20100125/MALMO/701259999/1057

Det ligger mange artikler om jødehatet på Sydsvenskan. Det er forøvrig interessant å lese begrunnelsen/"legitimeringen" av jødehatet. De tar ikke nok avstand fra Israels politikk! Hva om man hadde angrepet muslimer fordi de ikke tar avstand fra Irans terrorregime, utallige selvmordsbombinger, drap og voldsorgier osv osv osv. Tenker Reepalus pipe hadde fått en helt annen lyd; høy og skrikende om rettferdighet for de stakkars muslimene. Paradoksalt!
demokrit
Oberstløytnant
Oberstløytnant

Ble Medlem: 03 Aug 2008

InnleggSkrevet: 27 02 10 18:19    Tittel: Svar med Sitat

Det er overhodet ingen grunn til å være forbauset over dette, mini99. Vi visste med tilnærmet lik 100 % sikkerhet at det ville skje. Det har ligget i kortene, og etterhvert som vi har fått kunnskap om Islam (som mange av oss nå har opparbeidet oss pga hva som skjer) er det lett å se.

Like lite overrasket er det grunn til å bli over at politikerne fullstendig forfjamset forsøker å legge skylden på nynazister. Det er simpelt hen ikke i tråd med politisk korrekthet å gi andre kulturer enn sin egen (unntatt naturligvis USA) skylden for noe som helst. En kultur som er ikke-vestlig, særlig hvis hudfargen er litt anerledes enn vår, kan simpelthen ikke kritiseres. Et absolutt tabu trer i kraft, totalt uavhengig av graden av alvor.

Pk-paradigmet som kulturmarxistene har brukt 70 år på å bygge fører til en nesten total betinget reaksjon hos politikere, styringsbyråkrater og såkalte venstreintellektuelle. Men det er klart at dette paradigmet vil ikke klare å overleve så veldig mange år til. Og dermed går venstresiden inn i en ny psykiatrisk identitets- og oppfattelseskrise. Vi får håpe at krisen denne gangen er så sterk at de rett og slett faller sammen og dør hele gjengen. Så er vi kvitt de.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Rudolf
Menig
Menig

Ble Medlem: 30 Apr 2008

InnleggSkrevet: 27 02 10 18:46    Tittel: Svar med Sitat

Siv Jensen tok opp dette for en stund tilbake.
Kanskje ikke overraskende med null kommentarer fra Norske politikere.
Utdrag fra denne artikkelen:
http://www.forskning.no/artikler/2009/mars/213840
Sitat:

- Rapporten er et makkverk

forskning.no har snakket med en av rapportens fremste kritikere, Leif Stenberg. Han er docent og universitetslektor i islamvitenskap ved Lunds universitet, og har jobbet på fagfeltet i 20 år.

Som forskning er rapporten et makkverk, mener Stenberg. Og det er derfor problematisk at den brukes i politisk sammenheng. Rapporten er dårlig fordi formålet, datamaterialet og konklusjonene ikke henger sammen. Stenberg mener at arbeidet ikke har noen verdi.

Som et eksempel nevner han at rapporten hevder at det finnes en økning i radikal islamisme i Rosengård. Men det er ikke oppgitt noe referansepunkt, økning i forhold til hva? Hvordan vet man at det øker?

Påstanden blir stående i løse lufta, og underbygges ikke forskningsmessig.

Kan denne rapporten sies å være underbygget nå?
demokrit
Oberstløytnant
Oberstløytnant

InnleggSkrevet: 27 02 10 19:10    Tittel: Svar med Sitat

[quote="Rudolf"]Siv Jensen tok opp dette for en stund tilbake.
Kanskje ikke overraskende med null kommentarer fra Norske politikere.
Utdrag fra denne artikkelen:
http://www.forskning.no/artikler/2009/mars/213840
Sitat:

- Rapporten er et makkverk

Hva er et annet ord for makkverk? Jo, politisk bestillingsverk.
Til Toppen
mini99
Major
Major

InnleggSkrevet: 27 02 10 19:36    Tittel: Svar med Sitat

Men jeg er da ikke overrasket heller, hvorfor tror du det, Demokrit? Jeg har sett skriften på veggen forlengst. Det jeg SYNS er overraskende (og grunnen til at jeg egentlig skrev om saken) er at svenskene selv reagerer så sterkt på dette.
demokrit
Oberstløytnant
Oberstløytnant

InnleggSkrevet: 28 02 10 15:52    Tittel: Svar med Sitat

mini99 skrev:
Men jeg er da ikke overrasket heller, hvorfor tror du det, Demokrit? Jeg har sett skriften på veggen forlengst. Det jeg SYNS er overraskende (og grunnen til at jeg egentlig skrev om saken) er at svenskene selv reagerer så sterkt på dette.

Nei, jeg skjønner og det skjønner det mini99. Jeg bare brukte sjansen til å "sukke litt beskt" etter de triste nyhetene. For det utrolige er jo at det meste som kan krype av gå av folk som kaller seg intellektuelle, foruten politikere og byråkrater, ikke skjønner noe av dette. For de vil ikke.
Til Toppen
Dødsengelen
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 03 Mar 2008

InnleggSkrevet: 04 09 10 14:51    Tittel: Svar med Sitat

Og muslimene er frekke nok til å kalle seg "vår tids jøder"?

Jeg spyr.
demokrit
Oberstløytnant
Oberstløytnant

InnleggSkrevet: 04 09 10 17:55    Tittel: Svar med Sitat

Dødsengelen skrev:
Og muslimene er frekke nok til å kalle seg "vår tids jøder"?

Jeg spyr.

Men det går jo an å håpe at de snart blir "vår tids jøder". Twisted Evil
Til Toppen
Dødsengelen
Løytnant
Løytnant

InnleggSkrevet: 04 09 10 21:15    Tittel: Svar med Sitat

Det eneste som nytter er at de drar hjem. Men de liker nok altfor godt våre penger. I mellomtiden vokser de i antall og vi blir til slutt kuede dhimmier som utsettes for forfølgelser, tvangskonverteringer. Det ser virkelig mørkt ut.

Hadde vi bare kunne kaste dem alle ut.
caloy
Rekrutt
Rekrutt

Ble Medlem: 07 Sep 2010

InnleggSkrevet: 10 09 10 14:58    Tittel: Svar med Sitat

Jeg klarte å lese alle dine ideer og alt er kjempebra ..
det gjør meg tenke på en ny idé, og forhåpentligvis vil det bli en strålende idé samme som til dere ..

nyte dagen ..!
Til Toppen
Dødsengelen
Løytnant
Løytnant

InnleggSkrevet: 10 09 10 18:42    Tittel: Svar med Sitat

Hvem sitt innlegg er det du svarer på?
mini99
Major
Major

InnleggSkrevet: 20 09 10 14:56    Tittel: Svar med Sitat

caloy skrev:
det gjør meg tenke på en ny idé, og forhåpentligvis vil det bli en strålende idé samme som til dere ..

nyte dagen ..!

Eh... Hæ? Dette ser ut som en dårlig oversettelse via google translate. Alle 3 innleggene fra deg på forumet ser slik ut. Du kan godt skrive engelsk, vi forstår det alle mann, men ubehjelpelig oversettelse via nettet, er ikke fullt SÅ enkelt å skjønne..... Rolling Eyes
Belisarius
Generalmajor

Ble Medlem: 27 Feb 2008

InnleggSkrevet: 23 09 10 20:55    Tittel: Svar med Sitat

mini99 skrev:
caloy skrev:

nyte dagen ..!

Eh... Hæ? Dette ser ut som en dårlig oversettelse via google translate. Alle 3 innleggene fra deg på forumet ser slik ut. Du kan godt skrive engelsk, vi forstår det alle mann, men ubehjelpelig oversettelse via nettet, er ikke fullt SÅ enkelt å skjønne..... Rolling Eyes

Spamrobot?

mvh

Belisarius
Nyx
Site Admin

Ble Medlem: 22 Feb 2008

InnleggSkrevet: 24 09 10 06:03    Tittel: Svar med Sitat

Belisarius skrev:
Spamrobot?

mvh

Belisarius

Ja, har fjernet spammen fra signaturen i et par av de siste registrerte brukere.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Innvandring Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet