FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Krekars trusler o.a

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Innvandring
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Nebulah
Major
Major

Ble Medlem: 21 Feb 2008

InnleggSkrevet: 11 06 10 07:33    Tittel: Krekars trusler o.a Svar med Sitat

Det har vært stille rundt klovnen Krakar en liten stund, men nå er han på banen igjen etter en pressekonferanse hvor han fremsetter trusler mot de eller den person som sender ham ut av landet samt oppfordring til muslimer i Irak til å drepe Amerikanere som er i landet.
http://www.abcnyheter.no/node/111089

Så kan man spørre seg + norske myndigheter: er ikke disse truslene og oppfordringene nok til å få denne pestbyllen av en mann ut av landet ??
Stoltenberg og co har nå chartret et utall fly til hjemsendelse av asylsøkere o.l så hvorfor ikke sette Krekar på et av disse fly og ønske ham "persona non gratia" i landet ?

Han provoserer og provoserer gang på gang og ofte ved god hjelp av Frelsesarmesoldaten \ advokat Melling.

Ingenting forundrer meg om han en vakker dag blir tatt av dage av høyreekstreme i landet og om det bare varr så vel. Nå må jeg bare tilføye at jeg er ingen tilhenger av drap, men denne mann har etter mitt skjønn ikke livets rett etter alt han har gjort og fortsatt gjør ved, etter hans egne uttalelser, å oppfordre til drap - selvmordsbombing mot vestlige og især amerikanere i Irak.

Det paradoksale er alle yngre, jenter bl.a som ikke får opphold selv om det er fare for deres liv og helse i hjemlandet, men Krekar får bli......
Nei nå må myndighetene ta affære og ikke lenger sitte på gjerdet å vente.
FÅ HAM UT, koste hva det koste vil !!!
Nebulah
Major
Major

Ble Medlem: 21 Feb 2008

InnleggSkrevet: 11 06 10 08:02    Tittel: Svar med Sitat

Siv Jensen vil anmelde Krekar

http://www.abcnyheter.no/node/111098
kna
Major
Major

Ble Medlem: 22 Feb 2008

InnleggSkrevet: 11 06 10 09:28    Tittel: Svar med Sitat

Helt enig, Nebulah

Og en ting jeg som kristen også finner utrolig urettferdig, er at folk vokst opp i muslimske land som har konvertert til den kristne tro, og som står i fare for å få dødsstraff i sine hjemland, blir kastet ut, på tross av at de gjør gode ting i Norge og får massiv støtte i lokalsamfunn og menighet.

Jeg tolker dette som ren rødgrønn diskriminering av kristne mennesker, som motsatt betyr en enorm feighet for islam. Det passer bra til hykleriet fra mange av disse politikerne som tror at islam er en festlig og fargerik "kultur" som de skal "innkludere" i samfunnet vårt.

Huff, hvor mange naive mennesker som styrer i dette landet, og dessverre må jeg si at svært mange av dem er kvinner som har blitt "kvotert inn" i styrer og stell og skaffet seg makt svært fort utfra like urettferdige spilleregler. Også denne kvinnekvoteringen er nemlig med å ødelegge samfunnet og tvangsinnføre en masse rare lover og greier som skaper kaos og rot og pengesløs på alle nivåer.

mvh Lurifaks
olemt
Major
Major

Ble Medlem: 27 Apr 2008

InnleggSkrevet: 11 06 10 14:18    Tittel: Re: Krekars trusler o.a Svar med Sitat

Nebulah skrev:

Ingenting forundrer meg om han en vakker dag blir tatt av dage av høyreekstreme i landet og om det bare varr så vel. Nå må jeg bare tilføye at jeg er ingen tilhenger av drap, men denne mann har etter mitt skjønn ikke livets rett etter alt han har gjort og fortsatt gjør ved, etter hans egne uttalelser, å oppfordre til drap - selvmordsbombing mot vestlige og især amerikanere i Irak

Høyreekstreme?

Hvor ofte begår egentlig såkalte høyreekstreme drap her i landet? Det er nok heller en muslim som får has på Krekar til slutt.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
dbx1245
Oberstløytnant
Oberstløytnant

Ble Medlem: 25 Feb 2008

InnleggSkrevet: 11 06 10 16:45    Tittel: Re: Krekars trusler o.a Svar med Sitat

olemt skrev:
Nebulah skrev:

Ingenting forundrer meg om han en vakker dag blir tatt av dage av høyreekstreme i landet og om det bare varr så vel. Nå må jeg bare tilføye at jeg er ingen tilhenger av drap, men denne mann har etter mitt skjønn ikke livets rett etter alt han har gjort og fortsatt gjør ved, etter hans egne uttalelser, å oppfordre til drap - selvmordsbombing mot vestlige og især amerikanere i Irak

Høyreekstreme?

Hvor ofte begår egentlig såkalte høyreekstreme drap her i landet? Det er nok heller en muslim som får has på Krekar til slutt.

Hvis man med "høyreekstreme" mener Vigrid-sympatisører og andre nazister, så vil nok ikke disse gjøre noe med mullahkreket. Tvert om står de nok nærmere de venstreekstreme i så måte, de har jødehatet felles med dem og muslimene.

De som kunne ha funnet på å gjøre noe, er de av oss som har skjønt hvilken ondskap islam er, og hva slike krek som dette gjør av "takknemlighet" til Norge. Men å drepe ham blir nok litt for "heavy" selv for disse, så jeg tror nok mange heller vil sponse returbilletten hans og sørge for at han kommer dit han skal - til hjemlandet.
kna
Major
Major

Ble Medlem: 22 Feb 2008

InnleggSkrevet: 11 06 10 20:02    Tittel: Svar med Sitat

Jeg tror i det hele tatt, at begrep som høyre og venstre, ekstrem, fundamentalist osv osv, ofte er veldig misforstått hos mange.

Det er svært få folk på "venstresiden" som forstår at monsteret Hitler vokste ut av det venstre-radikale nasjonalistiske partiet NSDAP. De liker å skylde på "høyresiden".

Det er nok mer riktig å si, at visse typer ekstreme mennesker finner hverandre enten de står til høyre eller venstre, ved å ha en natur som liker å hate, og som tiltrekkes av onde handlinger som vold, trusler og drap. Hvor mange slike onde mennesker som blir betegnet som rene mordere og kriminelle i USA og Vesten, får utløp for slike drifter blant ekstreme islamister og terrorister, hvor de ofte blir "helter" når de gir inntrykk av å drepe for Allah, eller de tilbyr sine tjenester for despoter og tyranner.

Mulla Krekar, som selv er en tjener for de ondeste og mørkeste åndskrefter og truer andre på livet, burde derfor være den første til å fortjene å bli et offer for slike mennesker selv. Vi trenger rett og slett litt amerikansk guts her i Norge både i politiet og militæret. Det er islam som i dag forpester jorden mer enn noe annet, men hvor naive mennesker i vår regjering ikke forstår noe som helst.

mvh Lurifaks
Dødsengelen
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 03 Mar 2008

InnleggSkrevet: 04 09 10 14:35    Tittel: Svar med Sitat

Vi skal visstnok aldri bli kvitt denne ekle skjeggete fyren. Sosialistene er for feige til å gjøre noe. De er sikkert også redd han.
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Innvandring Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet