FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Synnøve Fjellbakk Taftø tvangsinnlagt igjen
Gå til side Forrige  1, 2

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Norsk Politikk
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
caellaigh
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 25 Jan 2009

InnleggSkrevet: 10 06 10 11:17    Tittel: Svar med Sitat

ordet 'anelse' i min kommentar til olemt var ment som en klassisk britisk understatement - med betydning mye
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
kna
Major
Major

Ble Medlem: 22 Feb 2008

InnleggSkrevet: 14 08 10 17:16    Tittel: Svar med Sitat

Hei truud

Når jeg forsøker å skrive en melding på facebookgruppa til Synøve, så får jeg ikke lagt den inn.

Det står at jeg må verifisere min konto via tlf eller kreditt kort.

Når jeg oppgir tlf. så skjer det ikke noe mer.

Er det andre som har problemer på gruppa nå? Begynner mørkemennenen å røre på seg? Det forundrer meg ikke et øyeblikk.

Håper hun snart får tilgang til Internett. Men altså, dersom dette er noe som gjelder meg, hvordan løser jeg det? Hvor kontakter man adm. på facebook for å få de til å verisere min identitet.

Å oppgi Visakort virker jo helt dumt. Alt ligger åpent, selv koden?

Som en kristen venn av Synnøve her på støttegruppen, sier jeg Gud velsigne henne for å stå imot urettferdighet og vold mot den friheten vi alle er skapt til. Det er mørke og dårlige krefter som ofte handler bak ryggen vår, og som først reagerer når skittenspillet og makten deres er truet. Jeg tror at Synnøve er et offer for slike ting.

Derfor har hun rett og sannhet på sin side, og får min fulle støtte. Støre har bundet Norge til en ny 15 milliarders slavekontrakt med EØS fram til 2014. Det blir jo temmelig åpenbart at vi er så godt som medlemmer av EU, stikk i strid med den norske folkeviljen!

Skam dere, sier jeg til de som har jukset oss inn der. De fortjener ikke å sitte i ledelsen for et demokrati.

mvh Kjell
troruud
Menig
Menig

InnleggSkrevet: 14 08 10 20:22    Tittel: Svar med Sitat

kna skrev:
Hei truud

Når jeg forsøker å skrive en melding på facebookgruppa til Synøve, så får jeg ikke lagt den inn.

Det står at jeg må verifisere min konto via tlf eller kreditt kort.

Når jeg oppgir tlf. så skjer det ikke noe mer.

Er det andre som har problemer på gruppa nå? Begynner mørkemennenen å røre på seg? Det forundrer meg ikke et øyeblikk.

Håper hun snart får tilgang til Internett. Men altså, dersom dette er noe som gjelder meg, hvordan løser jeg det? Hvor kontakter man adm. på facebook for å få de til å verisere min identitet.

Å oppgi Visakort virker jo helt dumt. Alt ligger åpent, selv koden?

Som en kristen venn av Synnøve her på støttegruppen, sier jeg Gud velsigne henne for å stå imot urettferdighet og vold mot den friheten vi alle er skapt til. Det er mørke og dårlige krefter som ofte handler bak ryggen vår, og som først reagerer når skittenspillet og makten deres er truet. Jeg tror at Synnøve er et offer for slike ting.

Derfor har hun rett og sannhet på sin side, og får min fulle støtte. Støre har bundet Norge til en ny 15 milliarders slavekontrakt med EØS fram til 2014. Det blir jo temmelig åpenbart at vi er så godt som medlemmer av EU, stikk i strid med den norske folkeviljen!

Skam dere, sier jeg til de som har jukset oss inn der. De fortjener ikke å sitte i ledelsen for et demokrati.

mvh Kjell

Helt enig!
En gylden regel er å aldri oppgi kortnummer medmindre det til kilder hvor det er naturlig, som om man handler på Amazon Books og andre internetbutikker, som må kunne antas å være seriøse.
Selv benytter jeg kun kort med redusert kreditt (5000 kr. max) på nettet. Det er jommen surt nok å bli lurt for 5000 om man ikke skal tape 20-30.000.
Problemet ditt med Synnøves gruppe har jeg aldri hørt om før og sdet spørs om du ikke har blitt shanghaiet av en kopiside, som forsøker å avlure folk penger og persondata, som de kan benytte til å tiltuske seg kreditter/kredittkort i ditt navn
Så ikke oppgi noesomhelst.
Men jeg har aldri hørt om noe slikt før på Facebook.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
kna
Major
Major

InnleggSkrevet: 15 08 10 10:01    Tittel: Svar med Sitat

takk for svar. Ja, jeg tenkte noe lignende selv. Så jeg oppgir ikke noe. Men om det ikke er noen å kontakte på selve facebook som kan ordne opp, så må jeg kanskje slette hele kontoen, og så gå inn og opprette en ny side.

Kanskje retter det seg selv. Jeg får prøve igjen, og komme tilbake til saken om nødvendig.

mvh Kjell
kna
Major
Major

InnleggSkrevet: 15 08 10 12:51    Tittel: Svar med Sitat

Hei igjen truud

Jeg meldte meg ut av alle tre gruppene på facebook, også gruppen som støtter Synøve, inntil jeg får ordnet opp i problemene.

Men jeg står 100% fast på min støtte til Synøve, og er ute av gruppen mot min egen vilje og bare for en stund.

Forsøker å melde meg inn igjen i morgen, så får jeg se hvordan det går.

mvh Kjell
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Norsk Politikk Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 av 2

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet