FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Importforbud/Importvern.

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Innvandring
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Ibliis
Rekrutt
Rekrutt

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: 15 05 10 13:13    Tittel: Importforbud/Importvern. Svar med Sitat

Cool Bøndene er nettopp ferdige med sitt landbruksoppgjør. Her krever de importvern av bl.a. melka si.

Hvorfor får vi ikke oppegående politikere som kan innføre importforbud av muslimer ?

Cool Ihvertfall vil jeg ha politikere som innfører importvern av vanlige norske mennesker, slik at våre barnebarn slipper å oppleve en opprettelse av et "Kalifat Oslo".

Det er ikke så helt sikkert at det vil oppstå en ny Jan Sobieski. Uten hans polske riddere ville muslimene vunnet v/Wien i 1683.

Først må de ansvarlige spore opp å få sendt ut, skyggene. det er et sted mellom 20 til 35000, ja trettifemtusen identitetsløse som eksisterer av hva ? Måtte bare ta en tur til Malmø for å oppleve det muslimske rosenhagen......Ja, hva er det vi holder på med.

Og nå har myndighetene VÅRE gitt tillattelse til å opprette en MADRASSA. Islamsk skole skal igangsettes.........til høsten....
Nyx
Site Admin

Ble Medlem: 22 Feb 2008

InnleggSkrevet: 15 05 10 19:18    Tittel: Re: Importforbud/Importvern. Svar med Sitat

ibris skrev:
Cool Bøndene er nettopp ferdige med sitt landbruksoppgjør. Her krever de importvern av bl.a. melka si.

Hvorfor får vi ikke oppegående politikere som kan innføre importforbud av muslimer ?

Cool Ihvertfall vil jeg ha politikere som innfører importvern av vanlige norske mennesker, slik at våre barnebarn slipper å oppleve en opprettelse av et "Kalifat Oslo".

Det er ikke så helt sikkert at det vil oppstå en ny Jan Sobieski. Uten hans polske riddere ville muslimene vunnet v/Wien i 1683.

Først må de ansvarlige spore opp å få sendt ut, skyggene. det er et sted mellom 20 til 35000, ja trettifemtusen identitetsløse som eksisterer av hva ? Måtte bare ta en tur til Malmø for å oppleve det muslimske rosenhagen......Ja, hva er det vi holder på med.

Og nå har myndighetene VÅRE gitt tillattelse til å opprette en MADRASSA. Islamsk skole skal igangsettes.........til høsten....

Slik jeg ser det er den muslimsk innvandring er en demografisk bombe.

Etter hva jeg kan ser blir det varie konflikter og bråk, i alle land der muslimene blir en betydelige befolkningsgruppe. Dette skulle jeg begrunnet nærmere, men det får bli til en annen gang.

Men grunne til at det blir konflikter, det har sammenheng med at ortodoks islam er en morderisk, for ikke å si folkemorderisk ideologi, der misjonsbefalingen er en befaling om å spre islam med vold og trusler om vold, hindre frafall ved mord osv.
http://frontpagemag.com/2010/05/14/theology-for-a-holocaust/

Det tragiske er så, at det kan ta altfor lang tid før våre politiske korrekte og dermed intellektuelt uredelige etablissement - presse, politikere, akademikere - er i stand til å innse dette faktum, og ta konsekvensen av det.

Og en del av problemet her er jo at den politiske overklassen også kontrollerer opinionen gjennom den makt og kontroll den har skaffet seg over pressen.

Årsaken til hele denne innvandringsbølgen tror jeg er at det sosialdemokratiske politiske establishment i Europa ser på innvandringen som et middel til å opprettholde sin makt. Muslimene er blodrøde. Over 8 av 10 prosent stemmer på et av de partiene som sosialdemokratene har hatt som sitt parlamentariske grunnlag.

De sosialdemokratene som har vært vandt til å ha hegemoniet i Europa etter krigen, de har sett at den langsiktige trenden er at de går tilbake. Og det går på marginalene for at de skal kunne klarer å opprettholde sitt hegemoni i Europa. Men etter kommunismen sammenbrudd, etter at folk har mistet troen på sentralstyring og sentralplanlegging, på hva man kan oppnå med politikk, og holdningen og verdiene blandt innfødte er mer og mer individualistisk og liberalistisk, etter at keynesianismen nå går mot sitt endelige sammenbrudd osv., så er i grunn løpet kjørt for den tradisjonelle politiske makteliten Europa.

De sosialdemorkatene som har hatt makten i Europa har lenge befunnet seg i en krisen. Og det er denne krisen de så ser løsningen på i innvandringen av folk fra kollektivistiske land.

Og noe av årsaken til at muslimene er blodrøde det har nok også at de har noe rettsfilosofisk til felles med den rådende statsosialistiske ideologien. For også statssosialismen går ut på å gjøre sin ideologi gjeldende ved statlig maktbruk, vold og trusler om vold. (det da i motsetning til frihetlige former for sosialisme som går ut på gjennom frivillig samhandling og samarbeid å etablere sosialistiske kollektiver eller småsamfunn).

I dag har jo så hersketeknikken politisk korrekt, blitt en dominerende ideologi. Og dette er en ideologi som setter intellektuell uredelighet i system. Som Ole Jørge Anfindsen viser i sin nye bok "Selvmordsparadigmet"
http://selvmordsparadigmet.no/

Jeg frykter at dersom vi ikke kke klarer å bekjempe denne korrupte dominerende ideologien, så vil den muslimske demografiske bomben kunne utløses også i Norge.

men det jeg tror vi må jobbe med er å spre kunnskap til folket om denne totalitære og genocidale ideologien. Vi må vise hvordan denne ideologien ikke bare truer våre friheter og rettigheter med vold og trusler om vold, men at det også er en genocidale ideologi, og vi må vise hvordan det undertrykkende og genocidale ved denne ideologien ligger innbakt i ortodoks islam selv.

Men her tror jeg det er svært viktig at man holder tunga rett i munnen og passe oss for ikke å gå i den politisk korrekte fella. Nemlig å reagerer med følelser og uttrykke seg på måter som kan brukes til å tolke oss som ser det morderiske og totalitære ved denne ideologien i sitt bilde som "rasister", "fascister" osv.

Sinte formuleringer som "importforbud av muslimer", det tror jeg bare vil bli brukt av de destruktive kreftene her. Altså det man må forstå det er at den politisk korrekte hersketeknikken i sin kjerne går ut på å ødelegge omdømmet på sine kritikere. Så å si sende dem i et slags indre eksil, liksom man i Sovjet sendte folk de mistenkte for å være kritiske, til Siber.

Hersketeknikken går ut på å blokkere for saklig debatt om kritikerene, ved å redusere enhver debatt om det kritikerne tar opp til en nedrig og usaklig krangel om kritikernes omdømme, motiver og hensikter, karakter osv. Og i den grad de lykkes med det, så vil jo ikke folk ta kritikerne på alvor, ikke lytte til dem osv.

Det er akkurat som med mobbing. Folk er redde for selv å bli rammet, og velger dermed å holde seg på en armlengdes avstand, og da har de politisk korrekte vunnet det som for dem mer er en forfengelighetens selskapslek, hvor man da vansker sine hender ved å tørke av seg på andre, og heve seg selv opp ved å fornedre og ydmyke andre.

Så jeg tror Ole Jørge Anfindsen sin strategi er den klokeste her. Altså selv om de som representerer den psykopatiske ideologien politisk korrekt prøver å ødelegge hans omdømme og stempler ham som rasist, så får de problemer med å få møkka til å bli sittende, uansett hvor mye dritt de kaster.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Innvandring Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet