FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Sex med en 16-åring? Uetisk når man er 31 år?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Forskjellig - Alt som ikke passer i andre grupper
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Proximity
Gjest

InnleggSkrevet: 22 08 09 00:35    Tittel: Sex med en 16-åring? Uetisk når man er 31 år? Svar med Sitat

Fra et forum:

Sitat:
Jeg kjenner en jente som fylte 16 år nå i mai, og vi har kjent hverandre lenge. Hun har plutselig begynt å snakke med meg om sex. Det er bare flott at jeg kan informere henne om alt det hun lurer på omkring området, fordi hun sier selv at hun ikke vil spørre foreldrene sine om det ettersom det naturligvis er flaut for en tenåringsjente.

Desto mer vi har snakket om det, desto mer har hun på en rar måte krøpet inntil meg og har oppført seg etter det jeg oppfatter som forførende. Jeg er naturligvis skeptisk til denne oppførselen fordi hun er veldig ung, barnslig og ikke minst ser en del yngre ut enn det hun egentlig er - forresten jeg vet at hun faktisk er 16 år. På en annen side er hun ufattelig vakker. Og det er noe magisk med denne ungheten, renheten, uskylden som man bare ikke finner hos voksne kvinner. Men jeg har da holdt avstand hele tiden.

Her om dagen spurte hun med røde kinn om vi kunne være nakne sammen i senga hennes sammen mens vi snakket om sex. For å være helt ærlig, fikk jeg sjokk! Det stakk i hjertet mitt, trodde nesten det skulle stoppe og at that was it, men jeg ville ikke såre henne heller så jeg sa til henne at jeg synes det var en veldig koselig tanke av henne, men at jeg måtte tenke over det. Hun synes det var greit. Jeg håpet at hun skulle glemme hele greia og at hun kanskje tok litt av akkurat der og da og kom til seg selv igjen, men hun fortsatte og spørre. Og så senest som i går kveld da hun kom innom på besøk, sa hun at hun ville at jeg skulle være hennes første! Nok et enormt hakeslepp fra min side! Vel hun sa også at hun aldri har hatt sex med noen før.

Så det er temmelig klart her at hun faktisk vil ha sex med meg eller i det minste oppleve noe seksuelt sammen med meg fordi hun stoler på meg. Og hun kan faktisk stole på meg også, fordi jeg ville aldri ha gjort noe mot hennes vilje eller komfort. Men det er nå en del av meg som sier at dette er forderdelig galt, den moralske delen kanskje, men en annen del som synes det virker ufattelig spennende å gi en så ung jente en spennende og positiv førstegangsopplevelse.

Bare la oss se litt på dette med erfaring. Hva er best? At hun har sex med en halvfull og hormonfyllt tenåringsgutt på hennes alder eller litt eldre som bare feier over henne på 10sek og kanskje heller ikke respekter hennes grenser? Mange unge jenter opplever faktisk å bli voldtatte på grunn av mentalt og fysisk press. Eller at hun opplever det for første gang med en omsorgsfull voksen med masse erfaring og full kontroll med hensyn og mulighet til å stoppe? Med stearinlys, romantisk musikk og en hel kveld til rådighet? Og hun kan bestemme og styre alt sammen og stoppe hvis hun vil når hun vil?

Det er ikke meningen å glorifisere det mange kanskje ser på som uetisk med tanke på hennes unghet, men tenk bare litt over dette før du kommer med pekefingeren. Hvilke av disse ville du ha husket som ditt første samleie eller seksuelle opplevelse med et annet menneske som kanskje skal bane vei for fremtidige forhold? Ingen gutt på hennes alder kan gi det jeg kan gi henne, så enkelt er det bare. Og jeg skal være ærlig nok å si at JA det kommer meg til gode også - eller begge faktisk.

Oppe på det hele her snakker vi om en jente som er over den seksuelle lavalder, så det er fullstendig lovlig for begge oss to å faktisk oppleve dette sammen, og det vil bli positivt og magisk i så fall, fordi det vil jeg sørge for som en omsorgsfull og omtenksom person. men på en annen side har hun såvidt nådd den seksuelel lavalder, så det er faktisk noe betenkelig også.

Saken her er at denne jenta er så intressert i sex at jeg er helt sikker på at hun kommer til å finne en annen gutt dersom jeg avviser henne, og da kan hun finne en som vil utnytte henne eller en unggutt som bare kjører på i noen sekunder. Hvis hun kan få elske med meg, og jeg kan få elske med henne, at vi kan få elske sammen, kan jeg garantere at hun får det absolutt tryggeste og beste utgangspunktet.

Fredagen fikk jeg en SMS fra henne og hun spurte som hun pleier om hun kunne komme på besøk. Jeg skrev tilbake at hun kan komme når hun vil og at hun alltid er velkommen hos meg. Hun ble glad på SMS og sa at hun kom litt senere på kvelden. Hun spurte om hun kunne sove over, det har hun aldri spurt om før eller gjort før, og da skjønte jeg med en gang hva hun prøvde seg på! Jeg skrev at hun kunne det, hvis hun ville, og jeg begynte å forberede meg på å taen prat med henne om dette.

Hun kom ved 21:00-tiden, og hun hadde pyntet seg veldig. Hun hadde også stelt håret sitt. Jeg skjønte hva det var hun prøvde på. Vi ble bare sittende og prate litt. Men etter en halvtimes tid kom hun bort til meg og la rett og slett an på meg. Jeg følte meg litt ukomfortabel. Hun prøvde å kysse meg, jeg trakk meg bakover, hun lente seg mer fremover, og vi begynte bare å le begge to. Men hun trakk seg litt tilbake igjen og vi fortsatte å snakke litt mer.

Jeg følte meg hele tiden klar for et nytt angrep. Stemningen ble vel litt merkelig den kvelden. Det ble iallfall ikke sånn som vi har pleid å ha det. Hun prøvde på nytt å kysse, og jeg bare lot henne gjøre det, og det var faktisk veldig spesielt. Kanskje litt klønete fra henne, men iallfall annerledes. hehe. Hun spurte om vi kunne ligge og kysse litt, jeg svarte ikke fordi jeg var litt nervøs og usikker på hvor dette ville bære, men hun tok seg til rette og vi ble liggende å kysse og smatte en god stund. Altså det var ikke sånn at jeg spiste henne opp eller noe! Jeg var faktisk veldig lett og forsiktig.

Jeg begynte heller ikke å klå på henne eller noe. Jeg ville ikke skremme henne vekk og bare strøk i håret hennes og ansiktet hennes. Hun klådde heller ikke, så det ble ikke så farlig som jeg trodde.

Hun reiste seg og hun ble litt alvorlig plustelig. Jeg ble redd for at hun synes det gikk for fort og for langt, men når hun begynte å snakke, mente hun det motsatte. Hun sa til meg at hun ville bli veldig lei seg dersom vi ikke hadde sex den kvelden. Jeg var ikke klar, men heller superklar på henne, så jeg falt for naturens skapelsesprinsipp og sa at jeg ville også, men på en betingelse, at vi den første gangen ikke hadde samleie. Hun ble ikke noe blid av den grunn, men ble til slutt med på å inngå det komprimisset med en litt sur trut.

Vi gjorde det en gang inne på soverommet mitt uten å ha samleie sammen. Det var veldig godt og spesielt, og jeg falt enda mer for henne. Men etter det jeg velger å kalle for "første omgang" den kvelden, sa hun at hun var klar. Jeg spurte om hun var helt sikker, også gjorde vi det fullbyrdet. Det gikk veldig greit, fordi jeg var kjempeforsiktig og hun slappet veldig av. Vi ble deretter bare liggende og snakke sammen og stryke i hverandre. jeg sa til henne at jeg elsket henne, og hun elsket meg tilbake. Jeg var litt usikker da om hun bare sa det for å si det, så jeg var ganske forberedt på å bli såret. Men det ble omgang 3 og 4 før vi faktisk sovnet.

Dagen etter ble det omgang 5, 6 og 7, og etter den 7. gangen mistet jeg tellingen.

Vel, jeg mener ikke å bli vulgær på dere her, men jeg er sjokkert over hvor aktiv ungdom faktisk er på sex. Og her kommer vi inn på noe helt annet som jeg må skrive litt om! Jeg har frem til nå vært sammen med jevnaldrende damer. Sex har oftest vært av lav prioritet hos disse damene. Sex er, som jeg så fint leste her inne nylig, enten belønning eller avstraffelse når vi snakker om modne og voksne damer. Ha man vært snill og flink, får man noen smuler. Har man gjørt fruen arg, blir det ikke noe! Med denne lille skapningen her er det jeg som nesten må gi opp. Hun blir sur dersom vi ikke tar minst 3 runder om dagen! Jeg kan ikke begynne å beskrive det engang. Hun er over meg hele tiden. Senest som på skolestart elsket vi i gangen med klær og ryggesekken hennes på.

Okey. Jeg tro vi stopper her. Så det var det. Nå bor vi mer eller mindre sammen. Hun tar bussen hit etter skole nå og har mer eller mindre bodd her siden. Moren hennes krever at hun er hos dem noen dager i uka, noe jeg kan forstå siden hun er ennå så ung. Hennes far er ikkeeksisterende og hennes mor er egentlig veldig tolerant, fordi hun aksepterte at hun vanket her en god stund før vi etablerte et kjærlighetsforhold. Hun er redd for at jeg skal gjøre det slutt, jeg er redd fo at hun skal gjøre det slutt! Jeg sa til henne, lille elsklingen min, at det er en god ting!

Hvis noen er redd for at noen skal bli såret, vil det definitivt bli meg, dersom hun en dag går lei av meg. Men på en annen side kan det hende at dette vil vare livet ut. Jeg elsker jo henne nå og vi klarer ikke være fra hverandre. Jeg vet hva dere tenker, jeg 31 år, hun nylig 16, men er begge innefor den lovlige grensen og vi elsker hverandre hemninhsløst! Jeg elsker henne så mye at jeg klarer ikke å konsentrere meg om jobben min. Sjefen min spurte hva jeg drev med for tiden, jeg sa jeg er forelsket, men ikke mer enn det. haha!

Vel. Fordi. Dette har sin pris.

Min søster ble fly forbannet på meg. Spurte om jeg var pedo. Min bror sa at dette kommer til å forandre vårt forhold, og sa jeg drev med barnerov og måtte slutte. Mine egne foreldre var vel bare glad til for at jeg ikke er homse, fordi det aldri har vart så lenge med modne kvinner og jeg har bodd mye alene og omgått guttevenner mye. Jeg er jo ikke det da. Ellers er det noen venner som er stolte av meg og noen er tvilende. Men vet dere hva? Jeg gir F! jeg er dønn forelsket og vi klemmer hverandre flate når vi ser hverandre etter skole og jobb. Hun begynner å ta over huset her, pynte og rydde. Dette lover godt. Det føles veldig trygt og komfortablet og ha henne her. Jeg sa til henne at huset er nå like mye hennes som mitt, og alle tingene mine.

Jeg bare stryker i håret hennes hele ettermiddagen lang og hun smiler og koser med meg. Er ikke dette kjærlighet, så vet ikke jeg.

Hva synes dere? Jeg synes det nesten lyser pedofile tendenser av hele greia menneh kan jo ta feil... Confused
Til Toppen
koppe
Kaptein
Kaptein

Ble Medlem: 19 Mai 2008

InnleggSkrevet: 03 09 09 09:50    Tittel: Svar med Sitat

Det er greit at en jente på 16 har sex med en på 18 -- kanskje til og med 21... Men når du bikker 30, synes jeg man fortrinnsvis bør holde seg til jenter/kvinner som i alle fall har blitt myndige... uansett om lavalderen er 16.
demokrit
Oberstløytnant
Oberstløytnant

Ble Medlem: 03 Aug 2008

InnleggSkrevet: 03 09 09 11:24    Tittel: Svar med Sitat

koppe skrev:
Det er greit at en jente på 16 har sex med en på 18 -- kanskje til og med 21... Men når du bikker 30, synes jeg man fortrinnsvis bør holde seg til jenter/kvinner som i alle fall har blitt myndige... uansett om lavalderen er 16.

Så 16 og 30 år er umoralsk og skittent, altså, men 18 og 75 år er greit. Du verden!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
ADMINISTRATOR
Site Admin

Ble Medlem: 20 Feb 2008

InnleggSkrevet: 03 09 09 15:16    Tittel: Re: Sex med en 16-åring? Uetisk når man er 31 år? Svar med Sitat

Proximity skrev:
Hva synes dere? Jeg synes det nesten lyser pedofile tendenser av hele greia menneh kan jo ta feil... Confused

Synes dette stinker litt rettferdiggjøring av pedofili.

Han fremstiller det som om det hele kom helt overraskende på ham og utelukkende som et initiativ fra jenta. Den fortellingen stemmer jo dårlig med hans utsagn om at "Jeg begynte heller ikke å klå på henne eller noe. Jeg ville ikke skremme henne vekk... Hun reiste seg og hun ble litt alvorlig plustelig. Jeg ble redd for at hun synes det gikk for fort og for lang". Han handlet utfra hva han ville, og prøvde å oppføre seg for å få henne til å fortsette. Så det er jo tydelig at han bevisst manipuler henne. Og hvor dypt det stikke og når det har begynt, forhistorien, det forteller han ikke. Men han har altså innledet et intimt forhold til en 16 år gammel jente som ser mye yngre ut, som altså begynner å snakke sex med ham, og det vil han ha oss til å tro at han ikke har medvirket til.

Reagerer også på at han rettferdiggjør det med at "det gode han kan gi". Det er bedre at jeg er pedofil enn at hun senere en gang opplever sin første sex med en jevnaldrende.

Han skriver at "hun er veldig ung, barnslig og ikke minst ser en del yngre ut enn det hun egentlig er... et er noe magisk med denne ungheten, renheten, uskylden som man bare ikke finner hos voksne kvinner."

Og hun ser tydeligvis så ung ut at hans søsken reagerer på det og sier det vil få betydning for deres forhold. Men foreldrene er altså glade til at han ikke er homo. Jaja. Det skyldes det vel at han ikke har hatt forbindelse med voksne kvinner.
Nebulah
Major
Major

Ble Medlem: 21 Feb 2008

InnleggSkrevet: 03 09 09 19:00    Tittel: Svar med Sitat

demokrit skrev:
koppe skrev:

Så 16 og 30 år er umoralsk og skittent, altså, men 18 og 75 år er greit. Du verden!

Der traff du spikeren Demokrit Wink
16 og 30, 14 års forskjell i den alder kan nok høres mye ut og horribelt for mange, men på den annen side er ofte en 16 år gml jente såpass "voksen" og utviklet som ei på 20 - 23 f.eks og en gutt på 30 like "barnslig" som en på 23 -25 f.eks Idea
Men man kan som Demokrit spørre om hva med ei på 18 og en på 75 Question
Eller kanskje litt mer realistisk og som det begynner å bli ganske mye av: menn i alderen 50 - 60 og eldre, drar til Thailand eller Phillipinene og kommer hjem med ei kone i alderen 20 - 30 gjerne.
Mye av dette vil jeg kalle rein prostitusjon, dvs mannen kjøper seg en 30 - 40 år yngre kone og betaler årlig en gitt sum til hennes familie, vel og bra det, men ikke alle ungjentene kommer til hva de hadde drømt om og blir ofte utnyttet på det værste. På den annen side er og jentene ofte fullt bevist på at det er meget praktisk å være gift med en eldre mann av økonomiske årsaker.
Så at en 30 åring ligger med ei på 16 ser jeg ikke på som noe værre enn en på 40 og ei på 26. Ikke noe galt i det i.o.m at hun er over sexuell lavalder.
koppe
Kaptein
Kaptein

InnleggSkrevet: 30 09 09 09:45    Tittel: Svar med Sitat

Fordi en 18 åring -- i motsetning til en 16 åring -- faktisk er myndig, og dermed er fullstendig ansvarlig for egene handlinger og har fullstendig kontroll over eget liv! Har man blitt 18, har man lov til å gjøre sine egene feil, uten andre og samfunnets innblanding. Man må også gå utfra -- tross alle bevisene for det motsatte -- at en 18 åring innehar en hvis grad av modenhet; og ikke lar seg så lett forføre og rundsnakke som en 16 åring.

En 25-30 åring eller eldre som legger seg etter barn som så vidt er ute av ungdomsskolen, bør kanskje gå i seg selv. For all del kan det være et kjærlig og gjensidig forhold, men som oftest vil nok 16 åringen være et bytte som lett blir manipulert til ting de egentlig ikke burde i et slikt forhold.

Forøvrig vil jeg vel tro at 75 åringen er den som er i størst fare for å bli utnyttet i et forhold mellom en 18 åring og en 75 åring... i motsetning til i et forhold mellom f.eks en 30 åring og en 16 åring.
demokrit
Oberstløytnant
Oberstløytnant

InnleggSkrevet: 30 09 09 14:38    Tittel: Svar med Sitat

koppe skrev:
Fordi en 18 åring -- i motsetning til en 16 åring -- faktisk er myndig, og dermed er fullstendig ansvarlig for egene handlinger og har fullstendig kontroll over eget liv! Har man blitt 18, har man lov til å gjøre sine egene feil, uten andre og samfunnets innblanding. Man må også gå utfra -- tross alle bevisene for det motsatte -- at en 18 åring innehar en hvis grad av modenhet; og ikke lar seg så lett forføre og rundsnakke som en 16 åring.

Så du kryper altså ned på en ren juridisk definisjon av hva det vil si å være moden, koppe. Våre moralske følelser og evne til fornuftig tenkning skal altså ikke anvendes på virkeligheten, men rigid reguleres utifra hva som mer eller mindre tilfeldig står i loven. I såfall burde jo også heksebrenning være i orden den gang det var tillatt, siden det engang av nedskrevet i lovs form som tillatt metode.

Hvorfor sette vognen foran hesten på en slik måte? Jeg ser på dette som ren feighet. Dette er ikke annet enn å beskytte seg bak loven. Det er vår kvalifiserte oppfattelse av hva som er rett og galt, hva som virker fornuftig og plausibelt, som skal danne utgangspunktet for loven, all den tid loven ikke er noe som er åpenbart oss, f.eks. av Gud.

Vi vet alle at det finnes 16 åringer som er langt mer mentalt moden enn de fleste 18 årnger. Dette er en realitet som et lovvedtak ikke kan endre, da lover ikke besitter magisk kausal tilbakevirkende kraft på den fysiske virkelighet.

Hva het den igjen, den filmen med Jack Nicholson som rik mann på 63 der bruker sin sjarme og sin Mercedes til å sjekke opp damer i alderen 18 til noen å tyve år? Hva er det som får noen til å synes at det er "ekkelt" at en 63 åring "tar i" en 18-åring? For det er nemlig mange som synes det. Men ingen kan gjøre noe ved det fordi det er tillatt. Og da ser folk en annen vei (og "spytter" kun privat). Men bytt ut 18 åringen med en like moden, eller mer moden 16 åring, og reduser 63 år til 30, og hysteriet blir overveldende.

En eller praktisk grense for seksuell lavalder må settes, men loven må anvendes med forsiktighet og med fornuft. Og påtalemyndighetene må i særdeleshet ikke la seg påvirke av irrasjonell opinion og gale mennesker som skriker i gatene med plakater med vulgære slagord. Jeg tror 15 år kan være en riktig alder. Så er man 15 år, bør man stå fritt sexuelt, med mindre det kan bevises at man er mentalt tilbakestående i slik grad at reell virkelighetssans ikke er tilstede. Så er man 15 år, spiller det ingen rolle om gutten er 16 år eller 86.

Dessuten er det min mening at pressen ikke skal grave i slike saker som ikke tilnærmelsesvis kan kalles for nyheter. Derfor bør heller ikke politiet gis adgang til å opplyse avisene om at en 15 eller 16 åring har hatt sex med en 100 åring for den saks skyld. I det hele tatt synes jeg ikke politiet har noe med å gi informasjon til pressen om "sexsaker" der tvang og vold ikke er involvert. Politiet er nemlig ikke til for at pressen skal tjene penger.
Til Toppen
koppe
Kaptein
Kaptein

InnleggSkrevet: 16 10 09 13:48    Tittel: Svar med Sitat

Det spiller en rolle fordi man kan bli presset/lurt til å bli med på ting man egentlig ikke ønsker... selv om vold ikke er med i bildet.

Et barn -- og en jente på 16 er fortsatt et barn selv om det er lov å ha sex med henne -- er mer sårbar ovenfor slik manipulajson, enn en selvstendig voksen. Kall meg gammeldags, men jeg mener barn bør beskyttes... både mot gamle griser, og mot seg selv om nødvendig. De har nok av tid til å gjøre tabber etter de fyller 18.

Det er ikke store problemet når den ene er 16 og den andre er 18,19, 20... men når den andre parten er 30, begynner forskjellen i modenhet og livserfaring å bli så stor, at den yngere personen lett kan manipuleres til å bli med på ting.
Jarl
Menig
Menig

Ble Medlem: 13 Sep 2009

InnleggSkrevet: 16 10 09 20:07    Tittel: Svar med Sitat

Sitat:
Sex med en 16-åring? Uetisk når man er 31 år?

Hvis hun har glede av det - perfekt.
Til Toppen
demokrit
Oberstløytnant
Oberstløytnant

InnleggSkrevet: 16 10 09 21:01    Tittel: Svar med Sitat

koppe skrev:
Det spiller en rolle fordi man kan bli presset/lurt til å bli med på ting man egentlig ikke ønsker... selv om vold ikke er med i bildet.

Presset og manipulert? Herregud, våkne opp mann! Det skjer jo omtrent ikke annet enn utpressing og manipulering i det moderne sosialistiske politisk korrekt samfunn.

- Folk blir manipulert til å stemme AP og SV under dekke av at de blir liggende i rennestenen og sulte ihjel, hvis de ikke gjør det.
- På arbeidsplasser blir folk presset og manipulert inn i sosialistiske fagforeninger de ikke har lyst til å være medlem av.
- Folk blir presset og manipulert til å HOLDE KJEFT om Islam, og risikerer å bli drept hvis de ikke holder kjeft.
- Slue 25 åringer klarer å presse og manipulere langt eldre til ting som sex, bankran, underslag, vitne falsk i retten, skrive løgnhistorier i pressen, etc i det uendelige.
- En løgnaktig sosialistisk presse lyver for hele det norske folk slik at de har et fullstendig forvrengt virkelighetsbilde. Dette gjelder ikke bare voksne, nei det gjelder barn under 10 år! Eksempel: Den gigantiske klimabløffen vi utsettes for.
- Lag 1000 eksempler til selv.

Sitat:
Et barn -- og en jente på 16 er fortsatt et barn selv om det er lov å ha sex med henne -- er mer sårbar ovenfor slik manipulajson, enn en selvstendig voksen.

Sirkelargumentasjon. Du har innrømmet at det finnes 16 åringer som er mer modne (mentalt, altså) enn de fleste 18-åringer. Så her lar du et irrasjonelt ønske om å beskytte det du kaller barn gå foran fornuft.
Til Toppen
Milla
Menig
Menig

Ble Medlem: 25 Feb 2008

InnleggSkrevet: 09 11 09 04:14    Tittel: Svar med Sitat

koppe skrev:

Et barn -- og en jente på 16 er fortsatt et barn selv om det er lov å ha sex med henne -- er mer sårbar ovenfor slik manipulajson, enn en selvstendig voksen. Kall meg gammeldags, men jeg mener barn bør beskyttes... både mot gamle griser, og mot seg selv om nødvendig. De har nok av tid til å gjøre tabber etter de fyller 18.

Det er ikke store problemet når den ene er 16 og den andre er 18,19, 20... men når den andre parten er 30, begynner forskjellen i modenhet og livserfaring å bli så stor, at den yngere personen lett kan manipuleres til å bli med på ting.

Helt enig!
Til Toppen
Sjaman
Feltsjaman
Feltsjaman

Ble Medlem: 26 Apr 2008

InnleggSkrevet: 04 02 10 20:27    Tittel: Svar med Sitat

Milla skrev:
koppe skrev:

Helt enig!

Følger opp med å støtte dette! Hva kan overhodet en 31-åring og en 16-åring ha til felles? Skole? Venner? Uteliv? osv?
En sårbar og søkende tenåring til sexlek og hygge. Hva gjør han med henne når hun ikke har den "uskyldigheten" som en voksen kvinne ikke har lenger?

Danska
Fenrik
Fenrik

Ble Medlem: 19 Apr 2008

InnleggSkrevet: 18 02 10 20:17    Tittel: Svar med Sitat

Jeg syntes ærligtalt, at samfundet er blevet middelmådig og patetiske i deres syn på et forhold mellem en ung kvinde og en ældre mand. Lad dog folk gøre, hvad de selv vil. Det vedkommer ikke os andre, at dømme udfra aldersforskellen.
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Forskjellig - Alt som ikke passer i andre grupper Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet