FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Erfaringer med NextGenTel

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Data og Internet
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
caellaigh
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 25 Jan 2009

InnleggSkrevet: 17 02 10 19:06    Tittel: Erfaringer med NextGenTel Svar med Sitat

Tele2 har solgt ut internet-avdelingen til NextGenTel (broadpark.no)

Jeg fikk melding om at jeg var blitt overflyttet mandag 15. feb

Hvilke erfaringer har øvrige skribenter med NextGenTel - positive og negative - ?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
olemt
Major
Major

Ble Medlem: 27 Apr 2008

InnleggSkrevet: 17 02 10 19:25    Tittel: Re: Erfaringer med NextGenTel Svar med Sitat

caellaigh skrev:

Tele2 har solgt ut internet-avdelingen til NextGenTel (broadpark.no)

Jeg fikk melding om at jeg var blitt overflyttet mandag 15. feb

Hvilke erfaringer har øvrige skribenter med NextGenTel - positive og negative - ?

Jeg måtte bytte til Telenor. Nextgentel var mye nede, og ga ikke hastigheten som var lovet. Kundeservicen er utskjelt, men jeg synes det var bedre når jeg kuttet dem ut. Ganske grei kompetanse allerede i førstelinje.
Til Toppen
Belisarius
Generalmajor

Ble Medlem: 27 Feb 2008

InnleggSkrevet: 17 02 10 20:24    Tittel: Svar med Sitat

De har ikke fått så veldig god publisitet, eller skal vi si god reklame i media. De har havnet på førsteplass for alle skrekkundersøkelser og slikt av Forbrukerrådet, Forbrukerprogram osv. Jeg fristes ikke med det første å bli kunde av dem.

Belisarius
Nyx
Site Admin

Ble Medlem: 22 Feb 2008

InnleggSkrevet: 17 02 10 23:14    Tittel: Re: Erfaringer med NextGenTel Svar med Sitat

Måtte bytte til Telenor etter at jeg flyttet for en 7-8 års tid siden. Jeg var svært fornøyd med NextGenTel tjeneste. Hadde aldri noe problemer med noe. Det fungert knirkefritt og bekymringsfritt. Jeg var rett og slett altid online, og jeg fikk også den båndbredden jeg skulle ha. En annen fordel var at NextGenTel la inn egen linje for internet i stedet for å bruke splitter, men nå kjører vel NextGenTel med splitter også TROR jeg.

Eneste var at pga. NextGenTel var veldig populært da, så syntes de å ha fått store problemer med å holde tritt med den store kundetilgangen. Merket det når jeg skulle si opp abonnementet i forbindelse med flytting. Vanskelig å få kontakt med dem. Men det er mange år siden nå. Vet ikke hvordan det er nå, men antar at de har fått orden på det nå.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Data og Internet Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet