FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

TR FakeAlert! Møkkasak! Trenger ny spywareprogram! Hjelp!

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Data og Internet
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Proximity
Gjest

InnleggSkrevet: 09 11 09 16:42    Tittel: TR FakeAlert! Møkkasak! Trenger ny spywareprogram! Hjelp! Svar med Sitat

"Trojan.FakeAlert is a Trojan that may install rogue anti-spyware onto your computer. Trojan.FakeAlert may also manipulate your system’s registry keys and install fake spyware files to create false positives when your computer is scanned by these rogue anti-spyware programs. Trojan.FakeAlert installs this fake spyware so that you may be tricked into buying rogue anti-spyware programs. Trojan.FakeAlert may be remotely controlled by an anonymous attacker, and may update and repair itself, making it difficult to manually remove. Trojan.FakeAlert may install itself onto your PC without your permission."

Fikk jeg i min SUPERAntiSpyware som jeg da ikke kunne fjerne via programmet da det ikke tillot meg adgang! AntiVir PE Classic fant og tok TR FakeAlert i karantine og der er det nå. Selv avinstallerte jeg SUPERAntiSpyware og det tok tid da jeg måtte restarte pc'n for å få avinstallert dritten. Nå har jeg bare AntiVir men vil gjerne ha noe til. Hvilket program er bra da?
Til Toppen
Proximity
Gjest

InnleggSkrevet: 09 11 09 20:11    Tittel: Svar med Sitat

KNALL! Jeg fikk et tips og har nå lastet ned og installert Microsoft Security Essentials. ^^ So far so good and no problems! Yay! ^^
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Data og Internet Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet