FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Coming "Official" Announcement of Alien Presence?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Religion og mytologi - øvrige debatter
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
truud2
Oberstløytnant
Oberstløytnant

Ble Medlem: 16 Aug 2008

InnleggSkrevet: 24 09 09 23:17    Tittel: Coming "Official" Announcement of Alien Presence? Svar med Sitat

The Coming "Official" Announcement of the Alien Presence on Earth

Author Unknown
http://educate-yourself.org/cn/fakedalieninvasion.shtml
(likely posted in the early 1990's)

http://www.fortunecity.com/roswell/prediction/51/text-files/fakeinvs.txt

(THIS INFORMATION COULD SAVE YOUR LIFE AND FREEDOM. WHY "STAR WARS", THE HUBBLE SPACE TELESCOPE, THE SUDDEN FALL OF COMMUNISM?)

What is going on? Something very sinister is going on.

Polls reveal that over 90% of the Americans people believe in UFO's and 95% of these people believe the government is keeping this knowledge from the public. But Why?

Are they afraid the people will panic if an "Official" announcement were made? Hardly. Such an announcement would create interest and excitement and many questions, particularly by the churches, but do not panic. Why then the continued cover-up?

There is overwhelming evidence in the past several years from "Whistle Blowers" retired military officers who have finally said, "Enough is enough! It's time the government told the people the truth!" These officers, such as Navy Intelligence officer, William Cooper, Major John Lear (whose father founded the Lear Jet Corp.) and Air Force officer William English, to name but a few, have all discovered the truth, and at the risk of their very lives, are trying to alert YOU to the secrets behind the UFO's and the Alien Presence on this earth. These people worked on the secret projects, had access to 'classified' Top Secret documents , had seen with there own eyes 'captured' aliens, or extraterrestrial entities, UFO's and the incredible technology they brought with them.

Sightings of UFO's have been reported throughout history, and biblical and historic references to "Flaming Chariots" huge flying 'birds' and odd looking beings predate our history by thousands of years. In the 1940's several alien spacecraft were recovered by the U.S. and other countries, along with a few dead aliens and one live one they named EBE (a name suggested by Dr. Vannever Bush and was short for Extraterrestrial Biological Entity).

In 1953 astronomers discovered large objects in space which were moving toward earth. At first they believed they were asteroids, but later evidence proved the objects could only be spaceships. Project Sigma and Project Plato intercepted alien radio communication and using the computer binary language, was able to arrange a landing that resulted in face-to-face contact with alien beings from another planet. Meanwhile, a race of human-looking aliens contacted the U.S. Government, warning us that the aliens orbiting the equator were hostile beings from Orion. These human-type aliens demanded we dismantle and destroy our nuclear weapons, that we were on a path of self-destruction and we must stop killing each other, stop polluting the earth, stop raping the earths natural resources and learn to live in harmony with one another. President Eisenhower rejected these demands.

Later in 1954, the race of aliens, known as Greys, from Zeta Reticuli area in space, who had been orbiting the equator, landed at Holloman Air Force Base. they stated their planet was dying and needed quarters on earth to conduct genetic experiments that might allow their race to survive; this in exchange for certain technology. President Eisenhower met with the aliens and a formal treaty was signed [Greada treaty]. The treaty stated the aliens would not interfere in our affairs and we would not interfere in theirs. We would keep their presence on earth secret; they would furnish us with advanced technology. They could abduct humans on a limited basis for the purpose of medical examination and monitoring, with the stipulation that the humans would not be harmed, would be returned to their point of abduction, that the humans have no memory of the event. It was also agreed the alien bases would be constructed underground, beneath Indian reservations in the 4 corners area of Utah, New Mexico, Arizona and Colorado. Another was to be constructed in Nevada in the area known as S-4, about 7 miles south of area 51, known as 'Dreamland'. A multi-billion dollar secret fund was organized and kept by the Military Office of the White House, supposedly to build secret underground sites for the President and the staff in case of military attacks.

By secret Executive Memorandum, NSC5410, Eisenhower established a permanent committee known as "Majority Twelve" (MJ12) to oversee and conduct all covert activities with the aliens. This included FBI director J. Edgar Hoover and six leaders of the Council on Foreign Relations, known as the 'Wise Men' and later others from the Trilateral Commision. George Bush, Gordon Dean, and Zbigniew Brzezinski were among them.

A major finding of the commission was the aliens were using humans and animals for a source on glandular secretions, enzymes, hormonal secretions, blood and in horrible genetic experiments. The aliens explained these actions as necessary for their survival, that if their genetic structure were not improved, their race would cease to exist.

Kilde: http://educate-yourself.org/cn/fakedalieninvasion.shtml

Høy Sci-Fi faktor her: Eventyr eller bare "vanlig" konspirasjon? Wink
Belisarius
Generalmajor

Ble Medlem: 27 Feb 2008

InnleggSkrevet: 25 09 09 13:22    Tittel: Svar med Sitat

Eventyr vil jeg si. Det er bare en masse usammenhengende røre som det er kokt suppe på.

mvh

Belisarius
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
truud2
Oberstløytnant
Oberstløytnant

InnleggSkrevet: 25 09 09 14:27    Tittel: Svar med Sitat

Belisarius skrev:
Eventyr vil jeg si. Det er bare en masse usammenhengende røre som det er kokt suppe på.

Ja, men en bra idé til en sci-fi thriller. Synd man ikke besitter bedre forfattertalent Sad
Skjønt at en fremmed utomjordisk kultur, som klarer å lage "flymaskiner", som opphever gravitasjon-og treghetslovene skulle være avhengig av jordiske kjertler og hormoner, faller på sin egen tøvete urimelighet. Så tull er det, selv om man skulle akseptere premissene.

Men, jeg syntes allikevel, at det innledende spørsmålet var interessant, altså flg: - Are they afraid the people will panic if an "Official" announcement were made? Hardly. Such an announcement would create interest and excitement and many questions, particularly by the churches, but not panic. Why then the continued cover-up?

De er inne på noe:

Etter 60-70 år med svartsladdede, sekretssbelagte, militære "project bluebooks", bilder filmer, videoer, pilotrapporter og hele byer proppfulle av øyenvitner til slike fenomén, kun bemøtt med offisiell hysjing og utstudert likegyldighet, blir spørsmålet om hva de har å gjemme ganske naturlig.

Skjønt fenomenene, som er observert beviser jo ingenting hit eller dit. Annet, enn at noen fenomén er observert. Det kan være ukjente lysfenomen, som observert (offisielt) i Hessdalen her i landet. Eller noe helt annet. Men hvorfor dette uendelige, fjollete og intense hemmelighetskremmeriet?
Jarl
Menig
Menig

Ble Medlem: 13 Sep 2009

InnleggSkrevet: 06 10 09 01:53    Tittel: Dokumentar Svar med Sitat

Kanskje denne dokumentaren vil gi noen aha - opplevelser Wink

http://www.youtube.com/watch?v=eBhcSySQf48

Cool
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
truud2
Oberstløytnant
Oberstløytnant

InnleggSkrevet: 06 10 09 12:20    Tittel: Re: Dokumentar Svar med Sitat

Jarl skrev:
Kanskje denne dokumentaren vil gi noen aha - opplevelser Wink

http://www.youtube.com/watch?v=eBhcSySQf48
Cool

Neppe, Jarl.
Aha-opplevelser får man jo når man plutselig forstår ting man ikke tidligere har forstått. Og noen slik forståelse får man ikke av videoen, selv om den føyer seg inn i den uendelige rekken av lignende dokumentasjon av observasjoner av lysfenomén, som veldig mange troverdige mennesker beskriver på identisk måte og bevitner å har sett, filmet og fotografert, samtidig. Og på samme sted. Fra Washington til Hesdalen, (inkl utallige piloter i fly-cockpiter verden om i flere tiår) men som ingen foreløpig har kunnet forklare tilfredsstillende.

Kanskje har det en enkel forklaring i kjente naturfenomén, men så langt har ingen engang forsøkt å gi en slik forklaring, såvidt jeg har observert. Tvertimot så har vel myndighetenes og vitenskapens uvilje til å ta observasjonene alvorlig og diskutere dem offentlig og slik kanskje komme frem til en sannsynlig forklaring, bare gitt mer årsak til eventyrlige spekulasjoner. Og, som dokumentasjon på dét forholdet er videoen, bra anskuelsesundervisning. Forklaringer som værballonger og Venus på observerte fenomén, som forflytter seg med hastigheter på 20.000 km/t og 90 gr. retningsendringer, blir selvfølgelig dikt og fantasi. Og utilfredsstillende, som forklaring på annet enn rene lysfenomen.

For å dømme noen for mord holder det vanligvis godt med et par troverdige øyenvitner i en rettssal. så hvorfor det stadig er utilstrekkelig med hundrevis av vitner for å fastslå eksistensen av et lysfenomen på et visst sted til en viss tid, eller et ditto flyvende objekt, blir naturligvis ennå mer mystisk, enn objektet.

Det sagt, så er hverken bilder eller videoer akseptable "bevis" på noe som helst lenger nå i vår digitale PaintShop-alder. Men de mange øyenvitnesskildringene kan ikke avfeies på samme måte, uten at det er den, som avfeier og ikke øyenvitnene, som mister troverdighet.

Og det er kanskje akkurat dét, som det amerikanske flyvåpenet har blitt offer for på UFO-området?

Forskerne i Hesdalen, er vel det første seriøse naturvitenskaplige forsøket på å finne en forklaring på fenoménet. Og de gjør det antagelig med stor fare for egen faglig anseelse. Og 500 år etter Galilei, synes jeg kanskje at dét forholdet er kolossalt mye skumlere, enn uidentifiserte flygende objekter.
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Religion og mytologi - øvrige debatter Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet