FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

"Ten Years After" konsert 2009

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Film og Musikk
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
cora
Sersjant
Sersjant

Ble Medlem: 12 Jun 2008

InnleggSkrevet: 17 05 09 00:47    Tittel: "Ten Years After" konsert 2009 Svar med Sitat

Vet nesten ikke om jeg orker å spørre etter info/meninger ettersom det er en som "slenger med leppa" over andres musikksmak.... Wink

Har sjekket litt på konsertlista deres for i år og det er noen aktuelle steder.
Er det noen som har vært på deres konserter i det siste og kan si litt om hvordan opplevelsen er?
Mitt favorittrepertoar er fra ca. 1970, "Stonehedge" er mitt favorittalbum, men også andre fra den tiden ligger høyt oppe.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Nebulah
Major
Major

Ble Medlem: 21 Feb 2008

InnleggSkrevet: 17 05 09 10:45    Tittel: Re: "Ten Years After" konsert 2009 Svar med Sitat

cora skrev:
Vet nesten ikke om jeg orker å spørre etter info/meninger ettersom det er en som "slenger med leppa" over andres musikksmak.... Wink

Har sjekket litt på konsertlista deres for i år og det er noen aktuelle steder.
Er det noen som har vært på deres konserter i det siste og kan si litt om hvordan opplevelsen er?
Mitt favorittrepertoar er fra ca. 1970, "Stonehedge" er mitt favorittalbum, men også andre fra den tiden ligger høyt oppe.

Ten Years After ja. Et meget bra band fra forne dager med Alvin Lee i spissen, Stonehenge, A space in time og Positive Vibrations er knallalbum..
Har ikke hørt noe annet enn Alvin Lee's soloalbum de siste årene, men siden du antyder at jeg slenger med leppa over andres musikksmak så får du heller følge litt mer med hva jeg skriver, for det er vel meg du mener antar jeg og jeg trodde ikke du kunne falle like dypt som mini, Cora.
Som musikkelsker har jeg ingenting å si om andres smak, men kommer med mine egne meninger om min smak Exclamation Exclamation Cool
cora
Sersjant
Sersjant

Ble Medlem: 12 Jun 2008

InnleggSkrevet: 17 05 09 11:27    Tittel: Re: "Ten Years After" konsert 2009 Svar med Sitat

Nebulah skrev:
cora skrev:

Har ikke hørt noe annet enn Alvin Lee's soloalbum de siste årene, men siden du antyder at jeg slenger med leppa over andres musikksmak så får du heller følge litt mer med hva jeg skriver, for det er vel meg du mener antar jeg og jeg trodde ikke du kunne falle like dypt som mini, Cora.
Som musikkelsker har jeg ingenting å si om andres smak, men kommer med mine egne meninger om min smak Exclamation Exclamation Cool

Nei, Nebulah, deg setter jeg høyt!
Det var mini99 jeg siktet til
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Nebulah
Major
Major

InnleggSkrevet: 17 05 09 16:30    Tittel: Svar med Sitat

Da får jeg bare beklage misforståelsen fra min side Wink
Uansett så legger jeg ved noen linker til dem
http://www.myspace.com/tenyearsafternow
Men på myspace siden deres virker det som om Alvin Lee er ute Question
http://www.ten-years-after.com/
og jeg må si som jeg sa ang Purple og det er min mening Wink at denne utgaven av TYA var heller dårlig sammenliknet med tiden hvor Alvin Lee var frontfiguren.
http://www.ten-years-after.com/oldfront.htm

http://www.ten-years-after.com/newfront.htm

Men når man er vant med et band og deres medlemmer og man liker dem så blir det ofte en liten nedtur når frontfigurene forsvinner fra bandet og dette gjelder mange band selvfølgelig.
Nebulah
Major
Major

InnleggSkrevet: 17 05 09 17:15    Tittel: Svar med Sitat

Du satte meg virkelig i det nostalgiske hjørnet nå Cora hvor jeg mimrer til gamle TYA med låter som, I'm going home, I Cool love to change the world, Love like a man, Rock and roll music to the world, Hear me calling og mange flere Wink
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Film og Musikk Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet