FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Leter etter FRP vennlige forum

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Om andre fora
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Fight4Freedom
Rekrutt
Rekrutt

Ble Medlem: 04 Mar 2009

InnleggSkrevet: 04 03 09 01:05    Tittel: Leter etter FRP vennlige forum Svar med Sitat

Jeg regget meg nettopp her inne, har ikke lest så mye her inne, men leste et par innlegg og det var grunnen for at jeg regget meg.

Jeg bare lurer på om dette er et FRP vennlig forum? og kan noen anbefale andre FRP vennlige sider og forum, både norske og internasjonale.

Jeg har blitt bannet fra VG debatt flere ganger, og har ikke vært medlem der på 1-2 år. Jeg liker ikke VG, Dagbladet, NRK og andre korrupte sosialistnettsteder. Jeg er kun innom der for å lese om sport, samt kun å se sjapt på hva de største nyhetene i verden og i norge er.

Jeg er for frihet og likeverd. Jeg er imot all religion. Jeg tror ikke på noe som ikke kan bevises, som f.eks gud eller snåsamenner i skogen. Jeg liker ikke kristendommen, men den er ingen trussel, folk må få lov å tro og gjøre hva de vil, men det skal ikke gå utover meg på noen som helst måte.

Det er islam som er trusselen i verden nå for tiden, og trolig den siste trusselen for menneskeheten før man en gang om 20-30 år eller forhåpentligbid før vil unite menneskeheten til en hvor alle kan leve fredelig sammen. Alle muslimer er ulver i fåreklær, noen har bare mindre klær på enn andre. I midtøsten viser muslimene sitt sanne ansikt, i vesten har de fleste enda fåreklærne på, men før eller siden når de er sterke nok vil de ta det av og vise sin grusomhet.

Anbefaler alle å se denne:

Islam: What the West Needs to Know - FULL LENGTH ENGLISH VERSION
http://video.google.com/videoplay?docid=-871902797772997781

Jeg elsker alle menneskeraser og hudfarger, men muslimer er ulver i fåreklær enten de sier det eller ikke. Det finnes ikke en god muslim, en muslim er en som følger en bok hvor det står at man skal drepe alle som ikke tror på guden deres. Get rid of religion!

"The secret of happiness is freedom. The secret of freedom is courage."
Very Happy
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Om andre fora Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet