FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

mine favoritt bøker er ikke verdt å lese eller?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Kunst og litteratur
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Barberossa
Rekrutt
Rekrutt

Ble Medlem: 18 Mai 2008

InnleggSkrevet: 30 06 08 20:19    Tittel: mine favoritt bøker er ikke verdt å lese eller? Svar med Sitat

Morgan Kane er det ypperste av litteratur.
Ja kan vel ta med Lord Jim, den var vel heller ikke så ille. Til nød kan vel Gobi bøkene til Ole broms norske gjennforteller gå an.
Ja å så har vi jo Singer sine bøkere, han karra forresten til seg en nobels pris i 78. Kan vel heller ikke glemme marthas helt, en viss brasse. Tolkiens bøker er vel også ok, ikke minst den boken som har med tom bombadill. Å vår kjære polhelt kagge sin bok - alt jeg ikke fekk med meg på skolen. å så var det rettskrivingens abc den har vi glemt gitt. Bibelen og koranen er også ok å ha fått med seg som ballast. Kart og kompass av lars monsen og hvordan lære å bløffe av jonas og kristin.
Laughing
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Karlmartell sr.
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 16 Apr 2008

InnleggSkrevet: 05 07 08 22:12    Tittel: Svar med Sitat

Morgan Kane er så mangt. Husker selv at jeg slukte bøkene etterhvert som de ble utgitt. Men stor litteratur er det vel ikke - muligens med ett par unntak. Merk dere at " Der ørnene dør" en gang i tiden var månedens bok i Bokklubben !!

Ellers har denne type litteratur sin misjon. Jeg startet opp med Hardyguttene og Detektivmagasinet og jeg tør nok si at det vekket leselysten !
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Sjaman
Feltsjaman
Feltsjaman

Ble Medlem: 26 Apr 2008

InnleggSkrevet: 16 07 08 21:05    Tittel: Svar med Sitat

Jeg leser omtrent alle sjangere. Med få unntak finnes det ingen dårligere sjangere enn andre - alt til sin tid.
Det er tider da lette og underholdende bøker er greit og hyggelig, mens av og til vil man lese tyngre saker. Lesing er generelt bare gøy og spennende!
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Kunst og litteratur Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet