FrittForum Debatt Hovedsiden FrittForum Debatt

 
 HjelpHjelp   SøkSøk   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Elendig kundeservice hos Tele2

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Forskjellig - Alt som ikke passer i andre grupper
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
caellaigh
Løytnant
Løytnant


Ble Medlem: 25 Jan 2009
Innlegg: 622

InnleggSkrevet: 20 10 09 14:57    Tittel: Elendig kundeservice hos Tele2 Svar med Sitat

Helt på trynet

Kjenner at jeg holder på å eksplodere etter å ha ventet - til nå - 6 uker på fastlinje UT - i forbindelse med flytting

Tele2s kundeservice oppleves som helt elendig ; noen julenek som sikkert strøk til eksamen sitter på et callsenter i Mo i Rana og klarer ikke det mest grunnleggende

Idea GI ORDRENUMMER TIL EN AUTORISERT TELEMONTØR, slik at han/hun kan gå inn i en boks og foreta en oppkobling

Lokal montør sier at de kan ta oppdraget på dagen, dersom de får ordrenummeret

Istedet oppleves det nå som om Tele2 nå har laget en voldsom stor floke
De sier at det vil ta ytterligere ukers venting for å få linje UT + at de er så freidig å klaske til med et høyt gebyr på toppen
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
truud2
Oberstløytnant
Oberstløytnant


Ble Medlem: 16 Aug 2008
Innlegg: 2565
Bosted: Norge

InnleggSkrevet: 03 11 09 17:22    Tittel: Re: Elendig kundeservice hos Tele2 Svar med Sitat

caellaigh skrev:
Helt på trynet

Kjenner at jeg holder på å eksplodere etter å ha ventet - til nå - 6 uker på fastlinje UT - i forbindelse med flytting

Tele2s kundeservice oppleves som helt elendig ; noen julenek som sikkert strøk til eksamen sitter på et callsenter i Mo i Rana og klarer ikke det mest grunnleggende

Idea GI ORDRENUMMER TIL EN AUTORISERT TELEMONTØR, slik at han/hun kan gå inn i en boks og foreta en oppkobling

Lokal montør sier at de kan ta oppdraget på dagen, dersom de får ordrenummeret

Istedet oppleves det nå som om Tele2 nå har laget en voldsom stor floke
De sier at det vil ta ytterligere ukers venting for å få linje UT + at de er så freidig å klaske til med et høyt gebyr på toppen


Minner meg litt om da jeg mistet summetonen (i telefonen) en fredag ettermiddag og ringte Tele2 for å melde om feil. Og fikk svaret at de kunne ikke få sjekket linja siden det var fredag ettermiddag. Det kunne tidligst skje over helgen. Der og da mistet de en kunde da en henvendelse til Telenors feilmelding ble møtt med langt større velvilje. De sa de skulle sjekke det og gjøre hva de kunne, men kunne ikke love å få det fikset før over helgen, men jeg måtte først bli kunde hos dem. Hvilket jeg ble. Sporenstreks!
At jeg siden har forlatt dem igjen, skyldes at de i motsetning til Nextgentel, ikke kunne levere anstendig internethastighet i området hvor jeg bor, så noe lysende alternativ for teletjenester er ikke de heller. Men servicenivået syntes altså å være langt foran Tele2s ditto.

Så du kunne kanskje prøve Telenor isteden? Høres jo ikke ut, som om du har noe å tape!
_________________
"Friends may come and go, but enemies accumulate." - Thomas Jones
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    FrittForum Debatt Hovedsiden -> Forskjellig - Alt som ikke passer i andre grupper Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

(GH2)

Opprett ditt eget phpBB 2 forum gratis her | Personvern